Łomżeźwienie w swoim tempie reklamuje nowe radlery w ofercie Łomży

Marka piwa Łomża (Van Pur) startuje z nową kampanią dla nowości Łomża Radler 0.0% z 20% zawartością soku. Intensywna kampania reklamowa obejmie zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD,Internet, materiały POS oraz działania PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łomżeźwienie w swoim tempie reklamuje nowe radlery w ofercie Łomży

Nowy spot jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża „W swoim tempie”. Głównym bohaterem jest niezmiennie aktor Adam Woronowicz.

W tej odsłonie kampanii gwiazdą są Radlery 20% soku będące połączeniem bezalkoholowego piwa Łomża oraz owocowej lemoniady. Produkty nie zawierają substancji słodzących i sztucznych barwników. Do wyboru kilka wariantów smakowych – od popularnych owoców egzotycznych takich jak grejpfrut czy mango, po dobrze znane smaki  jak: arbuz-truskawka i jabłko-wiśnia.Za kreację i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw i producent ilmowy Wojtek Pałys. Za obsługę social media marki  odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela