Losowania Lotto rzadziej w TVP3. Totalizator Sportowy stawia na internet

Od początku października wieczorne transmisje losowań gier Lotto będą pokazywane w TVP3 nie codziennie, tylko trzy razy w tygodniu. Totalizator Sportowy tłumaczy to “skoncentrowaniem się nad rozwojem i uatrakcyjnieniem internetowego przekazu treści związanych z wynikami losowań gier Lotto”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Losowania Lotto rzadziej w TVP3. Totalizator Sportowy stawia na internet

Od początku października „Studio Lottobędzie pokazywane na antenie TVP3 tylko we we wtorki, czwartki i soboty. Nie zmienia się pora emisji: godz. 22:00.

Skąd na zmiana? Totalizator Sportowy w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl podkreśla, że „cały czas pracuje nad najbardziej efektywnymi sposobami komunikacji z graczami, mając na uwadze potrzeby różnych grup odbiorców”. - Stąd też skoncentrowanie się nad rozwojem i uatrakcyjnieniem internetowego przekazu treści związanych z wynikami losowań gier Lotto, co łączy się z pracami nad zmianą formuły „Studia Lotto”, a także rozwojem aplikacji Lotto, dzięki której każdy gracz ma wyniki losowań ulubionych gier zawsze pod ręką - dodaje.

 

Losowania Lotto codziennie w internecie

Firma przypomina, że losowania Lotto nadal będą transmitowane codziennie w jej serwisie internetowym Lotto.pl oraz na fanpage’u facebookowym „marka LOTTO”. Harmonogram i godziny losowań się nie zmieniają.

Natomiast wyniki losowań gier są dostępne m.in. na stronie internetowej, w aplikacji mobilne oraz stacjonarnych punktach Lotto. Do firmy należy ponad 21 tys. kolektur.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą