Jej zadaniem będzie promocja programu lojalnościowego „LOT dla Firm”. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Obejmie prasę, Internet, radio i telewizję.
Celem kampanii dotyczącej programu „LOT dla Firm” jest poinformowanie klientów o zmianach w programie, nowych atrakcyjnych nagrodach i sposobie ich zdobywania. Grupę docelową stanowią przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw. Zasady programu są proste i wygodne: wystarczy zarejestrować się na stronie www.lotdlafirm.com. Podczas służbowych przelotów klienci zdobywają punkty na konto firmy, a mile na prywatne konto w programie Miles & More. Punkty przyznawane są automatycznie w momencie kupna biletów. Z programu „LOT dla Firm” korzystać można również podróżując z Lufthansą i Austrian – partnerami LOT w ramach Star Alliance.
Reklamy w prasie biznesowej (Puls Biznesu, Parkiet) zaczęły ukazywać się jeszcze w lutym. Z początkiem marca rusza kampania w Internecie (główne portale) i radio (advertorial w Radiu PIN) oraz telewizji (ogłoszenie płatne w TVN24). Dodatkowo dla obecnych i potencjalnych klientów programu „LOT dla Firm”, Gruppa66 Ogilvy przygotowała mailing tradycyjny i elektroniczny, w którym znalazła się ulotka informacyjna i karta uczestnika programu lojalnościowego.

Przygotowanie i realizację obecnej kampanii nadzoruje Dział Promocji i Reklamy PLL LOT: Katarzyna Siekierzyńska, Magda Słomczewska, Kinga Szmit i Emilia Drzewicka. Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują Marta Okła, Krzysztof Dworzyński i Tomasz Smaczny z zespołu Client Service Olgi Sobieraj. Kreację przygotowali Essin Cittone, Dominic Nash, Nicole Lypinska i Kamilla Komaiszko z działu kreacji.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Optimedia.











