Lotek - Wygraj 500 000 zł

Totalizator Sportowy Sp. z o. o. rozpoczyna nową kampanię marki Lotek (loterie pieniężne).

brief-matteo
brief-matteo
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży loterii poprzez poinformowanie o wysokich wygranych.

Reklama pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej: autobusy, tramwaje, taksówki, citilighty, wiaty przystankowe. Obejmie też "Super Express" i prasę regionalną.

W punktach sprzedaży losów eksponowany będzie plakat z tym samym hasłem. Jako dodatkowy element kompozycji kampanii wykorzystana została, po raz pierwszy dla tej marki, reklama wielkoformatowa - na dachu Cepelii w Warszawie zostanie umieszczony sześciometrowy słoń Lotek. Jednocześnie w TVP, Polsacie oraz na antenie Radia Eska, Zet, RMF FM i radia BIS emitowane są spoty wizerunkowe.

Czas trwania: Kampania obejmuje całą Polskę i trwać będzie do końca września. Agencja: Red 8. Dom mediowy: Media zakupił bezpośrednio Dział Marketingu Totalizatora Sportowego a za kreację projektów outdooru odpowiedzialna jest agencja CAM Media.

brief-matteo
Autor artykułu:
brief-matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą