Startuje loteria świąteczna Lotto

Totalizator Sportowy z rusza kampanią reklamową Lotterii Świątecznej Lotto. To już piąta edycja loterii i wspierającej ją komunikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Startuje loteria świąteczna Lotto

Kampania Lotterii Świątecznej rozpocznie się 24 listopada i potrwa do 31 grudnia. Jej poprzednie edycje miały miejsce w 2017, 2018, 2019 i 2020 roku. Loteria popularyzuje wszystkie produkty z portfolio Lotto, ze szczególnym uwzględnieniem Lotto oraz Lotto Plus. Warunkiem udziału jest zakup zestawu składającego się z Lotto lub Lotto Plus oraz innego dowolnego produktu Lotto o łącznej wartości min. 6 zł.  

Toyota i Thermomix w loterii Lotto

Do graczy biorących udział w loterii trafi ponad 30 000 nagród, a wśród nich: Toyota Corolla, 20 Thermomixów TM6, 40 iPhone’ów 13 mini 5G 128 GB, 500 kart podarunkowych 4F 500 zł oraz 30 000 razy po 100 zł.

Kreacja skupia się na pokazaniu nagród. Spoty tegorocznej kampanii przeniosą widzów w domową, świąteczną scenerię. Przy choince i kominku w salonie poznamy sympatyczną familię, która na melodię Winter Wonderland śpiewająco wypromuje nagrody w loterii. Z wygranej ucieszy się nie tylko cała rodzina, ale nawet zwierzęta, które zgodnie z wigilijną tradycją przemówiły.

 Kampania do końca roku realizowana będzie na antenach TVP i Polsatu, uzupełnionych o kanały tematyczne. Spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe.

Dodatkowo przygotowano działania w internecie, na największych portalach internetowych, na Facebooku i Instagramie oraz w radiu (spoty 30-sekundowe).

Kampania OOH prowadzona będzie w grudniu br. na eksponowanych formatach 6x3, 12x3, 12x4, 16x6, 20x10, 24x8 w 8 największych aglomeracjach Polski. Uzupełnieniem kampanii będzie emisja nośników typu backlight, które o tej porze roku gwarantują znacznie dłuższy czas podświetlanej ekspozycji. Łącznie w kampanii estymujemy emisję co najmniej ok. 250 tablic.

W ogólnopolskiej kampanii w prasie zaplanowane zostały emisje w dziennikach i magazynach w okresie od 24.11 do 31.12.2022 na okładkach i pierwszych stronach.

W kampanii dodatkowo zaplanowano niestandardowe akcje crossowe łączące działania prasowe z radiowymi w grupie Time oraz internetowymi w ramach współpracy z Polska Press oraz "Super Expressem".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online