Zainteresowane agencje powinny do 29 kwietnia br. złożyć ofertę w dwóch częściach. Pierwsza powinna zawierać m.in. portfolio agencji oraz informacje dodatkowe, takie jak najciekawsze zrealizowane projekty, obsługiwani klienci, rekomendacje, nagrody, itp.
Część druga ma być ofertą handlową zawierającą ceny netto w zł za realizację przedmiotu zapytania tj. wypełnioną tabelę z cennikiem usług. W cenach należy ująć wszelkie koszty dodatkowe, jakie poniesie Agencja, podczas realizacji usług, w tym koszty przekazania praw autorskich.
Ocena ofert w I etapie nastąpi w oparciu o portfolio agencji oraz informacje dodatkowe, takie jak najciekawsze zrealizowane projekty, obsługiwani klienci, rekomendacje, nagrody, itp.
Do kolejnego etapu zostaną zakwalifikowane agencje, które uzyskają najwięcej punktów za oceniane kryterium. W drugim etapie agencje zostaną poddane ocenie wg kryteriów: ceny netto i zadania kreatywnego.

Dla każdej ze spółek Grupy Lotos zostanie rekomendowanych po kilka agencji, które w procesie oceny uzyskają kolejno największe sumy punktów za przyjęte kryteria wyboru.
Z rekomendowanymi agencjami każda ze spółek zawrze umowy ramowe na realizację usług reklamowych BTL.
Z wybranymi firmami Grupa Lotos będzie pracować przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. Szczegóły postępowania dostępne są tutaj.











