Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)

Rusza kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigatorprowadzonego na stacjach Lotos. Akcja pod hasłem "Nagrody szybko iod ręki" obejmuje telewizję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, któregodruga edycja rozpoczyna się na stacjach Lotos, pokazuje, że można wnim szybko zdobyć atrakcyjne nagrody. Animowany spot wykorzystywanyw tej akcji podkreśla, że tankowanie paliwa Dynamic dwukrotniezwiększa szanse na wygraną.

Kampania pod hasłem "Nagrody szybko i od ręki" od 14 marcaobejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne. Kreację 30-sekundwegospotu przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, jego realizacjązajęło się studio postprodukcyjne Orka, natomiast media na potrzebyakcji - zaplanowanej do 13 kwietnia - kupił dom mediowy OptimumMedia OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online