Dzięki rozpoczętej współpracy, Polski Związek Koszykówki oraz Polska Liga Koszykówki otrzymali od Lotosu karty paliwowe. Logo paliwowego koncernu zostało wyeksponowane na obręczy kosza, bandach i telebimach, ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych. Widoczne jest także na grafikach zawodników i zawodniczek tygodnia wyróżnianych w Energa Basket Lidze i Energa Basket Lidze Kobiet.
Teraz firma zdecydowała się na rozszerzenie współpracy z Energa Basket Ligą. Na mocy porozumienia logo Lotosu będzie widoczne także na parkiecie w półkolu podkoszowym.
– Grupa Lotos, jako mecenas polskiego sportu, jest obecna w wielu popularnych dyscyplinach. Nasze wsparcie jest wielowymiarowe. Współpraca z Polskim Związkiem Koszykówki przebiegała bardzo dobrze, dlatego zdecydowaliśmy się ją rozszerzyć. Życzymy koszykarzom dalszych sukcesów, a kibicom wielu sportowych emocji - mówi Paweł Jan Majewski, prezes zarządu Grupy Lotos.

Grupa Lotos w maju tego roku została sponsorem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. Spółka wspiera także galę zakończenia sezonu koszykarskiego











