Jak przekazała w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Magdalena Kołodziejska, PR manager w Lotte Wedel, w ramach promocji serii słodyczy KarmeLove zaplanowano szereg aktywności medialnych, których częścią jest product placement. Lokowanie czekolad miało miejsce w „Kuchennych rewolucjach”. Obecnie zaś produkty tej marki pojawiają się też w „Ugotowanych” (oba programy są emitowane w TVN).
- Działania te miały na celu zaprezentowanie konsumentom w niestandardowy sposób produktów marki Wedel i pokazanie, że idealnie sprawdzą się one także do gotowania - mówi Magdalena Kołodziejska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtuberzy-reklamuja-konkurs-w-kuchni-z-wedlem-wideo ##
Wiąże się to z rozpoczętą w listopadzie akcją „W kuchni z E.Wedel”, w ramach której marka pokazuje, jak wszechstronnie na co dzień można wykorzystywać różnorodne produkty dostępne w ofercie Wedla. Programy, w których pojawiły i pojawią się czekolady i inne produkty, zostały wyselekcjonowane pod kątem grupy docelowej, tematyki oraz dopasowane do pozycjonowania marki. Nie oznacza to jednak zmniejszenia zaangażowania w działania reklamowe prowadzone przez firmę Wedel - dodaje Kołodziejska. Obecnie trwa kampania promocji konsumenckiej „Zbieraj punkty, odbieraj nagrody” realizowana w telewizji, radiu i internecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zaskoczenie-smakiem-i-dron-w-kampanii-czekolady-karmelove-od-wedla-wideo ##
Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, za zakup mediów dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, działania w internecie - agencja Cosmo.











