Bohaterami reklam jest sześć postaci symbolizujących kulki z numerami w maszynie losującej Lotto. Są to kobiety Bejbi i Marzycielka oraz panowie Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każda z postaci ma swój oryginalny styl i temperament.
Reklamy opowiadają o zabawnych perypetiach związanych z graniem w Lotto i wygranymi. Pierwszy spot pokazuje świeżo upieczonego milionera, który na chwilę mdleje, a kolejne będą zatytułowane „Bahama” i „Wizyta”, natomiast reklamy - „Hip-hop” i „Postanowienie”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-reklama-kamil-bednarek,7171215556130945a ##
Hasło główne kampanii to: „Miliony kręcą każdego”. Przekaz ma podkreślać najważniejsze cechy i zjawiska kojarzące się z Lotto cechy, takie jak radość, zabawa, spełnianie marzeń i wysokie wygrane.
W ostatnich latach w spotach Lotto występowali ludzie w strojach z cyframi układającymi się w kwoty kumulacji w tej grze.

Nowa akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji (m.in. spoty informujące o kumulacjach i dużych wygranych), internecie, radiu, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Lotto.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Pierwszy spot został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.











