Louis Vuitton, producent luksusowych torebek, odzieży i biżuterii, już od 10 lat nieustannie utrzymuje się na pierwszym miejscu w swoim segmencie. Wartość marki przekracza 26 mld USD.
Łączna wartość marek w segmencie dóbr luksusowych spadła o 6 proc., do poziomu 7,1 mld USD. Wzrost odnotowały jedynie dwie z pierwszej dziesiątki marek luksusowych: Louis Vuitton i Chanel (w górę o 15 proc., do poziomu niemal 9 mld USD).
Po raz pierwszy w dziesiątce najcenniejszych marek w segmencie luksusowym znalazły się marki Michael Kors i Tiffany.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/apple-przed-google-i-microsoftem-facebook-urosl-najbardziej-twitter-i-samsung-w-dol-top100-najcenniejszych-marek ##

Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands jest prowadzony przez firmę Millward Brown z grupy WPP. Badanie łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie, które dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie przeprowadzana jest analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail). Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów. W rankingu brane są pod uwagę różnice regionalne, ponieważ wskaźniki udziału marek w budowaniu wartości mogą być znacząco odmienne w różnych krajach.











