LoveBrands Group eventowo dla Fundacji Orlen

LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę eventową Fundacji Orlen. W ramach współpracy agencja zrealizuje trzydniowy event na zakończenie III edycji programu Akademia Fundacji Orlen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Group eventowo dla Fundacji Orlen

Za realizację projektu odpowiada zespół LoveBrands Events w składzie Monika Wincenciak – Ziemba (brands managing director) oraz Kamil Pasterkowski (event manager).

To już kolejny projekt eventowy realizowany przez LoveBrands Group dla Fundacji Orlen. Tym razem, wydarzenie odbędzie się w Warszawie i wezmą w nim udział przedstawiciele organizacji, beneficjentów programu Akademia Fundacji Orlen. Spotkanie w Warszawie ma być uzupełnieniem szkoleń, które odbyły się w ramach programu, służyć inspiracji, wymianie dobrych praktyk, integracji oraz budowaniu sieci lokalnych innowatorów. Dlatego też uczestnicy będą mieli okazję odbyć liczne warsztaty, spotkania ze stołecznymi organizacjami ale też wzajemnie wymienić się wiedzą.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lovebrands-medical-gedeon-richter-polska ##

LoveBrands Group odpowiada zarówno za merytoryczną, jak i logistyczno-organizacyjną stronę wydarzenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu