LoveBrands Relations tworzy komórkę Medical. Na jej czele Marta Domańska

Agencja LoveBrands Relations utworzyła w swoich strukturach specjalistyczną komórkę LoveBrands Medical, która ma realizować projekty marketingowe dotyczące szeroko pojętej tematyki zdrowotnej. Wkrótce zacznie realizować pierwsze kampanie społeczne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Relations tworzy komórkę Medical. Na jej czele Marta Domańska
Od lewej: Mateusz Konwerski, Zuzanna Bieńko, Arkadiusz Pączka, Dorota Bieniek-Kaska, Aleksander Grot, dr n. med. Sławomir Chomik i Marta Domańska

Agencja tłumaczy, że ma doświadczenie w tej dziedzinie – od lat współpracuje z instytucjami zajmującymi się ochroną zdrowia oraz firmami farmaceutycznymi i medycznymi; prowadziła też kampanie zdrowotne.

W swoich działaniach LoveBrands Medical ma bazować na badaniach naukowych oraz evidence-based marketingu z wykorzystaniem autorskich, nowoczesnych narzędzi opartych na filozofii inbound marketingu. Oferta marki skierowana jest do firm farmaceutycznych, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, które działają w obszarze ochrony zdrowia publicznego (w tym e-zdrowia). Brand oferować będzie usługi takie jak: public affairs, komunikacja kryzysowa, programy edukacyjno-społeczne, eventy, CSR, prawo medyczne i farmaceutyczne czy marketing.

Komórką kieruje Marta Domańska jako head of LoveBrands Medical. Domańska posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów edukacyjnych, komunikacyjnych i promocyjnych głównie z branży biotechnologicznej, farmaceutycznej i medycznej. W przeszłości pracowała zarówno po stronie biznesu, jak i administracji publicznej. Jest absolwentką studiów interdyscyplinarnych psychologia w zarządzaniu, których program obejmował nauki społeczne oraz nauki o ekonomii i zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

- Utworzenie LoveBrands Medical to kolejny krok w rozwoju LoveBrands Relations - tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu agencji i pomysłodawczyni nowej marki. To także konsekwencja w naszych postanowieniach. Od dawna byliśmy skoncentrowani na projektach dotykających zdrowia. Są one dla nas ważne zawodowo, ale także prywatnie. Pewnie dlatego jesteśmy w nich całym sercem. I to serce widać prowadzonych działaniach i kreacjach. Bo efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne tworzymy nie tylko na podstawie doświadczenia i kompetencji, ale także na bazie osobistych, czasem trudnych doświadczeń, które stały się dla nas inspiracją zawodową i początkiem LoveBrands Medical. Przekuwamy je we wrażliwość, wiedzę i kompetencję. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy autorskie kampanie społeczne, których jesteśmy pomysłodawcą oraz wykonawcą. To nasz wkład w rozwój edukacji zdrowotnej - dodaje.

W gronie ekspertów LoveBrands Medical są: Monika Bartwicka - prawnik specjalizujący się w prawie farmaceutycznym, dr. Sławomir Chomik -  lekarz praktyk, ekspert e-zdrowia i innowacji w medycynie, wykładowca na UM w Warszawie, partner zarządzający MedicalResearch Center, pełniącego rolę VC w ramach projektu NCBR Bridge Alfa, mec. Aleksander Grot --  partner zarządzający kancelarii GM Legal Grot & Marcinkiewicz, dr n. o zdrowiu Dorota Kilańska - profesor UMed w Łodzi, niezależny ekspert, prezes Fundacji Florencja na Rzecz Upowszechniania Cyfryzacji i Rozwoju Standardów Opieki, specjalista ds. Koordynowanej Opieki w Dziale Rozwoju Systemów Ochrony Zdrowia, członek Rady Przejrzystości AOTMiT, przewodnicząca Rady ds. e-Zdrowia w Pielęgniarstwie, członek Rady ds. Interoperacyjności w Centrum e-Zdrowia, Marcin Olkowicz -  trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki, Arkadiusz Pączka -  zastępca dyrektora generalnego Pracodawców RP oraz dyrektor departamentu monitoringu legislacji, członek Rady Dialogu Społecznego, członek zespołu ds. doskonalenia regulacji gospodarczych przy Minister Rozwoju; współautor raportów dot. monitoringu przebiegu procesu legislacyjnego w Polsce i dialogu społecznego, Agnieszka Prokopowicz - dziennikarka telewizyjna i prasowa, specjalistka od contentu i kreacji.

Klientami LoveBrands Medical są dotychczasowi klienci LoveBrands Relations z dziedziny zdrowia – m.in. AstraZeneca, Fundacja Nutricia, Gedeon Richter, Novartis, Novo Nordisk i Roche.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online