LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim

Agencja LoveBrands Realtions nawiązała współpracę z firmą dystrybuującą wino TIM. Agencję wybrano w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek zarządzanych przez dystrybutora: kalifornijskiej Oak View, pochodzącej z RPA Lutzville, australijskiej Cudge Creek i chilijskiej Panul. LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social mediach dla marek, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.

Z ramienia agencji, projekt koordynuje Monika Wincenciak-Ziemba, senior communications expert wraz z Markiem Klemczakiem, junior communications consultantem i Magdaleną Radecką, communications assistant.

Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

W ostatnich tygodniach agencja LoveBrands Relations rozpoczęła również współpracę z marką kosmetyczną Vichy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana