LoveBrands Relations polskim przedstawicielem sieci 3AW, firma otwiera się na 28 nowych rynków

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations została wyłącznym przedstawicielem na polskim rynku globalnej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Relations polskim przedstawicielem sieci 3AW, firma otwiera się na 28 nowych rynków

Przyłączenie się do sieci 3AW oznacza dla LoveBrands Relations możliwość prowadzenia projektów komunikacyjnych dla klientów polskich również za granicą oraz dla firm zagranicznych na polskim rynku. Firma rozszerzyła swoją ofertę o 28 nowych rynków.

- Z punktu widzenia klientów sieci 3AW polski rynek, jako największy w regionie, jest jednym z kluczowych. Stosunkowo często dostajemy na forum międzynarodowym zapytanie o możliwość obsłużenia go komunikacyjnie, globalnie, ale z podejściem lokalnym, stąd potrzeba posiadania na nim ciekawego i rzetelnego partnera. Wiemy, że LoveBrands Relations doskonale wpisuje się w naszą filozofię, strategię, podejście do metodologii i analizy wyników - komentuje María De Cárdenas, dyrektor 3AW ds. ekspansji międzynarodowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lovebrands-relations-restrukturyzacja-piec-nowych-dzialow ##

Siła zintegrowanych komunikacji

Do sieci 3AW należą niezależne firmy komunikacyjne oferujące pełen zakres usług: od klasycznego PR, po digital oraz ATL czy BTL, według modelu zintegrowanego oraz inbound marketingowego.

Sieć wywodzi ze Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii, a firmy afiliowane w jej ramach działają już w 29 krajach świata, w tym m.in. Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratach Arabskich, Rosji, USA, Chinach, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA.

– Podobnie, jak 3AW wierzymy w siłę zintegrowanych komunikacji. Naszym celem, zgodnie z filozofią 3AW, jest przede wszystkim zrozumienie strategii marki (adopt), zaadaptowanie jej do realiów i potrzeb konkretnego rynku i odbiorcy (adapt) i wreszcie zrealizowanie strategii z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacji z dużym naciskiem na działania z zakresu inbound marketingu (apply) – ocenia Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.

Za prowadzenie projektów we współpracy z siecią 3AW oraz międzynarodową wymianę know-how odpowiadać będą, oprócz prezes Doroty Bieniek-Kaski, także Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg LoveBrands Relations oraz Monika Błaszczak, strateżka i managerka ds. rozwoju.

Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów i zasad współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów