Przyłączenie się do sieci 3AW oznacza dla LoveBrands Relations możliwość prowadzenia projektów komunikacyjnych dla klientów polskich również za granicą oraz dla firm zagranicznych na polskim rynku. Firma rozszerzyła swoją ofertę o 28 nowych rynków.
- Z punktu widzenia klientów sieci 3AW polski rynek, jako największy w regionie, jest jednym z kluczowych. Stosunkowo często dostajemy na forum międzynarodowym zapytanie o możliwość obsłużenia go komunikacyjnie, globalnie, ale z podejściem lokalnym, stąd potrzeba posiadania na nim ciekawego i rzetelnego partnera. Wiemy, że LoveBrands Relations doskonale wpisuje się w naszą filozofię, strategię, podejście do metodologii i analizy wyników - komentuje María De Cárdenas, dyrektor 3AW ds. ekspansji międzynarodowej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lovebrands-relations-restrukturyzacja-piec-nowych-dzialow ##

Siła zintegrowanych komunikacji
Do sieci 3AW należą niezależne firmy komunikacyjne oferujące pełen zakres usług: od klasycznego PR, po digital oraz ATL czy BTL, według modelu zintegrowanego oraz inbound marketingowego.
Sieć wywodzi ze Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii, a firmy afiliowane w jej ramach działają już w 29 krajach świata, w tym m.in. Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratach Arabskich, Rosji, USA, Chinach, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA.
– Podobnie, jak 3AW wierzymy w siłę zintegrowanych komunikacji. Naszym celem, zgodnie z filozofią 3AW, jest przede wszystkim zrozumienie strategii marki (adopt), zaadaptowanie jej do realiów i potrzeb konkretnego rynku i odbiorcy (adapt) i wreszcie zrealizowanie strategii z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacji z dużym naciskiem na działania z zakresu inbound marketingu (apply) – ocenia Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.

Za prowadzenie projektów we współpracy z siecią 3AW oraz międzynarodową wymianę know-how odpowiadać będą, oprócz prezes Doroty Bieniek-Kaski, także Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg LoveBrands Relations oraz Monika Błaszczak, strateżka i managerka ds. rozwoju.
Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów i zasad współpracy.











