LoveBrands Relations wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

Polski Instytut Sztuki Filmowej rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych”. Zlecenie zdobyła agencja LoveBrands Relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Relations wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

W ramach umowy, agencja odpowiadać będzie za opracowanie i wdrażanie strategii działań PR (w tym w internecie) i relacjami z mediami. Zespół zajmie się też przygotowaniem mediaplanu czy koordynowaniem realizacji kampanii reklamowej projektu.

Projekt „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych” jest przeprowadzany w ramach „Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020”.

Budżet kampanii PISF to niecałe 697 tys. zł brutto. Oferty w przetargu były oceniane pod kątem koszt opracowania strategii marketingowej (30 proc.), wysokości wynagrodzenia agencji (30 proc.) i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (40 proc.).

W przetargu wzięło udział osiem agencji, oprócz LoveBrands Relations były to Heroes, Aplan Media, Projekt PR, iPublicity, Content Zone, 38PR & Content Communication oraz Profile. Najwyższą cenowo ofertę przedstawiła Profile (strategia za ponad 67 tys. zł, fee 55 tys. zł), najniżej - Aplan Media (strategia za 590 zł, fee 17 tys. zł).

PISF odrzucił pięć ofert: agencji Aplan Media (nie odpowiadała warunkom, błędy w obliczeniu kosztów), Heroes i Projekt PR (błędy w wyliczeniu kosztów). Oferty iPublicity oraz Content Zone zostały odrzucone w związku z podaniem „rażąco niskiej ceny lub kosztu w stosunku do przedmiotu zamówienia”.

Agencje mają czas na złożenie odwołania do końca lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online