"Łowcy Celsjuszy" w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl uruchomił wakacyjny konkurs związany z prognozowaniem pogody

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal Gazeta.pl uruchomił wakacyjny konkurs związany z prognozowaniem pogody. Patronem zabawy jest Prokom Software SA. Nagrodami są odtwarzacze Philips, radia z limitowanej edycji zaprojektowane przez Nike, aparat cyfrowy Canon oraz upominki z logo portalu Gazeta.pl.

Każdy, kto chce sprawdzić się w roli prognostyka pogody, po załogowaniu się na stronie (http://www.gazeta.pl/wakacje), codziennie - od poniedziałku do piątku - zostanie zapytany o to, jaka będzie następnego dnia o godzinie 14.00 temperatura i prędkość wiatru w jednej z turystycznych miejscowości Polski. Swoją prognozę można podać tylko raz dziennie, i to najpóźniej do godziny 20.00.

Prawidłowa odpowiedź będzie ustalana na podstawie danych dostarczanych przez firmę Transfer Technologii i Promocja Inowacji Sp. z o.o.

Do konkursu można przystąpić w dowolnym dniu jego trwania. Gracz, który zbierze najwięcej punktów w całym konkursie, będzie mógł uwieczniać wakacyjne przygody super aparatem cyfrowym Canon Ixus V3 (3,2 megapixele).

Konkurs "Łowcy Celsjuszy" jest częścią specjalnego serwisu "Wakacje Co jest grane" (http://www.gazeta.pl/wakacje), który do końca sierpnia będzie dostarczał informacje i rozrywkę związane z letnim wypoczynkiem.

Serwis "Wakacje Co jest grane" oraz zabawa "Łowcy Celsjuszy" są promowane kampanią bannerową w portalu Gazeta.pl oraz ogłoszeniami prasowymi na łamach Gazety Wyborczej. Konkurs rozpoczął się 7 lipca i będzie trwał do przez trzy tygodnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą