Lowe Activation dla Nestle Noir

Agencja Lowe Activation realizuje promocję konsumencką dla ekskluzywnej linii czekolad Nestle Noir.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W okresie trwania akcji promocyjnej (16.10-10.12) konsumenci Nestle Noir będą mieli szansę wygrać gwarantowane zestawy specjalnych kart Nestle Noir. Każda karta to atrakcyjny rabat na zakupy w sklepach Kazar, Yes oraz Batycki. Dodatkowo każdy zwycięzca otrzymuje wartościowy bon prezentowy do sieci perfumerii Douglas.

W promocji mogą wziąć udział konsumenci, którzy dokonali zakupu miniumum 2 czekolad Nestle Noir. Zgłoszenia do promocji są przyjmowane za pośrednictwem SMS lub strony internetowej.

Komunikacja promocji obejmuje zarówno reklamę prasową, internet oraz działania w punktach sprzedaży.

Agencja Lowe Activation jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji promocji, obsługę kreatywną i prawną oraz realizację promocji. Do zadań agencji należało również dobór I pozyskanie wszystkich partnerów promocji.

Jest to pierwsza tego typu akcja promocyjna czekolad Nestle Noir od momentu pojawienia się na rynku. Lowe Activation realizuje równolegle kolejny etap działań samplingowych w największych i najbardziej prestiżowych kompleksach biurowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele