Lowe Activation jako Open i z szerszą ofertą

Agencja Lowe Activation dołącza do międzynarodowej sieci Open i zaczyna funkcjonować właśnie pod tą nazwą. Jednocześnie firma rozszerza swoją ofertę o usługi interaktywne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Open to sieć agencji specjalizujących się głównie w zakresie retail marketingu i digital activation. Swoje biura ma m.in. w Londynie, Szanghaju, Pradze czy Sao Paolo.

- W Open będziemy korzystać z dostępu do narzędzi strategicznych międzynarodowej struktury oraz rozbudowywać kompetencje w zakresie interactive - opisuje Tomasz Zawistowski, managing director agencji Lowe Activation, która zmienia nazwę właśnie na Open. - Będziemy opracowywać precyzyjne i nowoczesne rozwiązania, które wpływają na decyzje konsumentów podejmowane przez nich w punkcie sprzedaży, podczas promocji czy w trakcie targetowanej kampanii w internecie - zapowiada.

W ramach usług z zakresu interactive Open będzie zajmować się m.in. performance marketingiem, guerilla marketingiem oraz kampaniami displayowymi i SEM/SEO. Do tej pory agencja specjalizowała się w obszarze BTL. Jednocześnie w firmie stworzono dział interactive, którego szefem został Przemysław Fura. Wcześniej pracował on w agencji E –Graphics należącej do TBWA Group, obsługując m.in. międzynarodowe kampanie on-line dla klientów tej grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska