Łowicz wita się w nowej kampanii "Dżem Dobry"

Marka Łowicz (Maspex) kontynuuje kampanię pod hasłem „Dżem Dobry" o reklamę telewizyjną. Akcję przygotowały Brasil i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy spot w humorystyczny sposób prezentuje, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń.  

Szczęśliwe zbiegi okoliczności, fantastyczne momenty i nieoczekiwane zwroty akcji bohater opowieści zawdzięcza temu, że dzień rozpoczął z dżemem Łowicz.

Nowy spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, na platformach VOD oraz w Internecie. Działania będą prowadzone także w postaci komunikacji PR, poprzez media społecznościowe, na stronie marki oraz na portalu Uwielbiam.pl.

To druga odsłona kampanii Łowicza pod hasłem "Dżem Dobry". Pierwszą przygotowano z okazji Dnia Babci.

Kreację przygotowała agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+