W najnowszej kampanii Lubelli Danie na ciepło marka podkreśla, że nikt tak dobrze nie zna potrzeb swoich bliskich, jak członkowie ich własnych rodzin. Marka pokazuje, że to oni doskonale wiedzą, kiedy jest czas na to, by zjeść coś ciepłego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zespol-ludowy-jarzebina-piosenka-coco-jambo-makaron-lubella,7170196189439617a ##
W najnowszej kampanii marka - ustami trzech różnych, rozśpiewanych mam - radzi, by wybrać jeden z trzech wariantów: mama-miłośniczka opery proponuje rurki z cukinią w sosie bolońskim, mama fanka mocnych brzmień - kolanka z brokułami w sosie serowym, a mama-entuzjastka reggae zachęca do wypróbowania wariantu Świderki ze szpinakiem w sosie śmietanowym.Zawartość opakowania wystarczy wsypać na patelnię, zalać wodą oraz gotować według wskazań umieszczonych na opakowaniu. Po 10 minutach ciepły obiad jest gotowy.Kampania potrwa do 30 września i będzie szeroko emitowana w kanałach digital.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brainbox, media do niej zaplanował i kupił Starcom (Publicis Groupe).











