Lubella w nowej kampanii inspiruje do gotowania

W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” maka Lubella (Grupa Maspex) zachęca do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu. Kampanii towarzyszy loteria konsumencka.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lubella w nowej kampanii inspiruje do gotowania
Lubella inspiruje do gotowania

Lubella w swojej kampanii inspiruje do gotowania w domu, pokazując, że domowe posiłki również mogą smakować i wyglądać jak z najlepszej restauracji – a przy tym być tańsze i prostsze do przygotowania. Kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” jest loteria Lubelli, która zachęca do tworzenia domowych restauracji dając przy tym szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na dedykowanej stronie. Każdy zgłoszony paragon to kolejna domowa restauracja Lubelli i dodatkowa szansa na wygraną.

Co tydzień można wygrać Thermomix TM6 i spersonalizowany neon do domowej restauracji lub jedną z 35 kart podarunkowych RTV Euro AGD o wartości 500 zł, a nagroda główna to aż 100 000 zł.

Loteria trwa do 28 marca 2025 roku i jest szeroko promowana w różnych mediach, m.in. w telewizji, YouTube, Meta (Facebook i Instagram), VOD, Listonic, a także za pomocą banerów reklamowych oraz materiałów POS i specjalnych naklejek na opakowaniach makaronów Lubella.

Celem kampanii jest stworzenie największej sieci domowych restauracji, które udowodnią, że gotowanie w domu może być nie tylko proste i ekonomiczne, ale również pełne smaku i przyjemności. 

Za działania reklamowe odpowiadają agencje Amooco i Feeders. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela