Lubelski „Kobiecy Wieczór”

19 października w Sklepie Medycznym Medicus odbyła się lubelska odsłona ogólnopolskiego cyklu „Kobiece Wieczory”, organizowanego z myślą o wszystkich Paniach, których dotyczy temat raka piersi. Partnerem wieczoru była specjalistyczna marka Amoena, a celem integracja lokalnego środowiska Amazonek oraz propagowanie tematyki prozdrowotnej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lubelska odsłona „Kobiecych Wieczorów” cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wśród gości znalazły między innymi Panie z lubelskiego Klubu Amazonek, które z chęcią dzieliły się swoimi doświadczeniami z innymi.

To ważne, że możemy dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi kobietami, które właśnie przechodzą przez to, co my mamy już za sobą. Dzięki takim spotkaniom organizowanym w przyjaznej i intymnej atmosferze, możemy je wesprzeć radą i dobrym słowem. Same wiemy, czym jest rak piersi, jak wygląda życie z tą chorobą i jak kobieta będąca w takiej sytuacji bardzo potrzebuje wsparcia -  mówi Barbara Leśniewska, przewodnicząca lubelskiego Klubu Amazonek.

W lubelskim „Kobiecym Wieczorze” wzięły udział także Panie, który po raz pierwszy miały okazję uczestniczyć w tego rodzaju spotkaniu.

W Lublinie spotkałyśmy się z dobrymi znajomymi z Klubu Amazonek, co zawsze bardzo cieszy. Równie miłym był fakt, że nasz „Wieczór” przyciągnął też nowe twarze. Cieszy nas to, że kobiety stają się coraz bardziej świadome i chętniej biorą udział w tego typu spotkaniach, integrując się ze środowiskiem. Dzięki temu przestają być same ze swoimi, często bardzo trudnymi, doświadczeniami - mówi Anna Dołbeń, przedstawicielka marki Amoena.

Oprócz rozmów, Panie miały także okazję otrzymać fachowe wsparcie i porady. W dwóch niezależnych i intymnych przebieralniach ekspertki ze Sklepu Medycznego Medicus prowadziły konsultacje z zainteresowanymi na temat doboru odpowiedniej bielizny i innych akcesoriów.

Chciałyśmy, aby podczas „Kobiecego Wieczoru” wszystkie zainteresowane Panie mogły dowiedzieć się np. jak odpowiednio dobrać protezę piersi lub wygodną bieliznę. Zależało nam na tym, by poczuły się komfortowo i beż skrępowania mogły rozmawiać z nami o swoich potrzebach – mówi Anna Witoszka z Medicus.

Wszystkie Panie, które wzięły udział w „Kobiecym Wieczorze” w Lublinie, otrzymały od organizatorów marki Amoena i Medicus upominki, a także miały okazję do zrobienia zakupów w specjalnych cenach. 

***

Amoena to wyspecjalizowana marka, lider na światowym rynku protez piersi. Szeroka oferta sprzedażowa obejmuje duży wybór protez, nakładek, biustonoszy, kostiumów kąpielowych, bielizny nocnej i sportowej oraz specjalistycznych akcesoriów. Amoena to globalna firma z ponad 40-letnim doświadczeniem, nieustannie ciesząca się zaufaniem klientek na całym świecie. Od 1993 roku obecna również na rynku polskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"