Lubelskie szuka agencji do kampanii promującej lokalną żywność

Władze regionu lubelskiego chcą przeprowadzić kampanię reklamową, która będzie zachęcać do kupowania wytwarzanych w nim produktów spożywczych. Działania mają potrwać miesiąc i będą realizowane najpóźniej do października br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lubelskie szuka agencji do kampanii promującej lokalną żywność

Zaplanowana akcja informacyjno-promocyjna ma promować, budować i umacniać wizerunek i rozpoznawalność produktów spożywczych pochodzących z regionu lubelskiego. Kampania ma zachęcać do ich kupowania i konsumpcji, a także podkreślać i utożsamiać region z wysoką kulturą smaku poprzez podnoszenie pozytywnego wizerunku Lubelszczyzny jako zagłębia ekologicznej żywności.

Grupą docelową działań będą dorośli mieszkańcy województwa lubelskiego, a także przedsiębiorcy i producenci z tych terenów. W kampanii mają być wykorzystywane kina, telewizja, radio, outdoor, ulotki, plakaty i materiały w miejscach sprzedaży.

Dokładnego budżetu zaplanowanych działań nie podano. Ujawniono jedynie wstępnie, że przekroczy on kwotę 207 tys. euro.

Władze regionu obecnie szukają agencji, która zajmie się na ich zlecenie opracowaniem koncepcji, kreacją i realizacją kampanii. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 26 sierpnia br. jest wpłata 40 tys. zł wadium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję