Prowadzona od 23 listopada kampania reklamowa margaryny Palma przebiega pod hasłem „Lubię domowe ciasto, a Ty?”. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku tej margaryny jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, a także wzrost sprzedaży Palmy w kluczowym okresie przedświątecznym.
Akcja - zaplanowana do 24 grudnia - obejmuje telewizję (15-sekundowym spot w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu, paśmie śniadaniowym TVP, a także TVN Style, Polsat Cafe, TVN7, TV Puls, TTV i 12 kanałach tematycznych z pakietu Atmedia, billboardy sponsorskie przed wybranymi programami w TVP i TVN), radio (RMF FM i RMF Classic), prasę (czasopisma poradnikowe i kobiece wydawnictw Bauer i Edipresse) oraz internet (wybrane portale i blogi kulinarne).

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Innovations Communications Group: kreacją reklam zajęła się agencja Crazy Mouse, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Innovations. Natomiast działania public relations prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











