Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel’s i Finlandia Vodka

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to - linked by Isobar odpowiada za obsługę w internecie dwóch marek alkoholowych: Jack Daniel's i Finlandia Vodka (z portfolio Brown-Forman Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Lubię to - linked by Isobar będzie odpowiadać za obsługę kompleksową obsługę internetową obu marek alkoholowych. Agencja będzie przygotowywać strategię oraz odpowiadać za kreację i egzekucję działań contentowych, social media a także za realizację i obsługę aktywacji konsumenckich w internecie, a także budowę i utrzymanie baz CRM.

Współpraca jest wynikiem przetargów rozstrzygniętych w kwietniu br. Szczegółów na ich temat firmy nie ujawniają.

W ub.r. obsługą reklamową marki Jack Daniel’s zajmowały się agencje Focus Media Group i Comfitura.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"