Nowa kampania Lubisiów podkreśla ich uproszczone skład

Mondelēz International rusza z komunikacją reklamową ciastek Lubisie, informującą o uproszczonych składach produktów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Lubisiów podkreśla ich uproszczone skład

Od teraz na opakowaniach Lubisiów będzie znajdować się lupka z wyraźnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach, np. jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International.

Lubisie zyskały nową szatę graficzną z hasłami „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”. Marketer podkreśla też, że jego produkty są wypiekane, a nie smażone.

- Coraz bardziej świadomi konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład przekąsek, zwłaszcza w przypadku produktów wybieranych dla dzieci. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie lupki ze składnikami, ponieważ zależało nam na tym, aby informacja o prostej recepturze ciastek Lubisie była jasna i czytelna dla rodziców - mówi Joanna Serwaczyńska, junior brand manager belVita & Lubisie, Mondelez Polska.

W kwietniu w telewizji oraz digitalu pojawi się spot promujący krótką listę składników i zmianę opakowań.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu