Łucja Gdala dyrektorem zarządzającym Codemedia

Łucja Gdala objęła w domu mediowym Codemedia funkcję dyrektora zarządzającego, zastępując Annę Gruszkę. Ponadto wspólnie ze Sławomirem Kornickim weszła do zarządu firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łucja Gdala dyrektorem zarządzającym Codemedia
Łucja Gdala

Gdala pracuje w Codemedia od początku istnienia tej firmy w 2008 roku. W ostatnich latach była dyrektorem współzarządzającym, a obecnie objęła funkcję samodzielnego dyrektora zarządzającego, po tym jak z firmy odeszła Anna Gruszka, która objęła stanowisko digital development directora w IPG Mediabrands (więcej na ten temat).

Jednocześnie Łucja Gdala i Sławomir Kornicki (w latach 2008-2012 prezes Codemedia) zostali przez radę nadzorczą powołani do zarządu spółki. Dołączyli w nim do Piotra Bieńko, który pełni funkcję prezesa.

- Zmiany są efektem decyzji podjętych przez walne zgromadzenie akcjonariuszy Codemedia w listopadzie ub.r., a szerzej - wiążą się z planowanymi na najbliższe miesiące dużymi zmianami jeśli chodzi o długofalowe kierunki rozwoju spółki - zapowiada Bieńko.

W trzech kwartałach ub.r. Codemedia zanotowała 48,5 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 35 mln zł rok wcześniej) i 3,52 mln zł zysku netto (wobec 2,54 mln zł przed rokiem).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa