„Luck is an attitude” w wizerunkowej kampanii Martini (wideo)

W telewizji i internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa alkoholi Martini (Bacardi-Martini Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Martini. Luck is an attitude”, przygotowały i realizują firmy Hypermedia Isobar, Gong i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym bohaterem emitowanych obecnie reklam Martini jest młody, przystojny mężczyzna, który stając przed licznymi wyborami, postanawia wziąć życie w swoje ręce. Pokazane w trzech 15-sekundowych spotach różne sytuacje - w hotelu, taksówce i barze - potwierdzają, że taka postawa gwarantuje szczęście.

Reklamy informują też, że Martini jest sponsorem pokazu kolekcji wiosna/lato 2013 Mariusza Przybylskiego. Akcja obejmuje konkurs prowadzony na stronie luckisanattitude.pl, w którym można wygrać zaproszenia VIP na ten pokaz.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVN, Polsat, kanały z oferty Atmediów i Discovery) oraz internecie (m.in. serwisy Agory, Wirtualnej Polski, Edipresse i Marquarda). Kreacją konkursu i dotyczącej go strony zajęła się agencja Hypermedia Isobar, za jego przebieg odpowiada agencja Gong, a media kupił dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu