W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów – ludzi związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. Wydawnictwo obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek. – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.

Niezależnie do projektu „Wędrówki z pomysłem”, firma Business Consulting prowadzi dwie inne akcje społeczne: Mobilną Galerię Designu oraz kampanię „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.











