Łukasz Korczewski w Cape Morris objął funkcję lidera działu social media i będzie odpowiadał za rozwój strategii i koordynację zespołu. Wieloletnie doświadczenie z social media zdobywał, prowadząc zespoły specjalistów w Media.Monks, Stor9 i the Digitals. Pracował także w Deloitte Digital CE. Pracował dla takich brandów jak: Pepsi, Mirinda, Tiger Energy Drink, Aldi Polska, W.Kruk, Roberta Lewandowskiego, Małgorzaty Kożuchowskiej, Huberta Hurkacza, Pizza Hut, Dell, Nespresso i Mazdy Polska. Jego ostatnie doświadczenie to praca dla BMW i MINI brands.
Aleksandra Sawko w Cape Morris zajmuje się realizowaniem projektów i aktywacji social media, współpracą oraz wsparciem partnerów i działaniami z zakresu influencer marketingu. Swoją przygodę z marketingiem digitalowym rozpoczęła w agencji Tigers, gdzie zdobywała doświadczenie w social media, realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, beauty, fashion oraz HoReCa. W ciągu 2 lat dynamicznie awansowała ze pozycji stażystki na stanowisko project managera & social media specialist, gdzie odpowiadała za działania dla kluczowego klienta agencji. Wcześniej pracowała w Pathfinder 23 jako content publisher.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cape-morris-otwiera-nowy-oddzial-w-niemczech ##
Jakub Matuszewski objął stanowisko social media managera. Od 7 lat zajmuje się obszarem social media. W agencjach Cut The Mustard i Tigers odpowiadał za wdrażaniem i współtworzeniem strategii komunikacji w kanałach social media m.in. dla Milwaukee, Aura Herbals, NiQuitin, Klarna, IRDM by Goodram. W agencji VMLY&R zarządzał zespołem moderacji, gdzie odpowiadał za komunikację marek takich jak: Lidl Polska, bp Polska, Żywiec Zdrój, Żywiec, Męskie Granie, Mazda, Lay's, Cheetos.











