Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland

Do zespołu agencji Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Łukasz Kotliński, obejmując stanowisko deputy creative directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland
Łukasz Kotliński

Kotliński będzie współpracował z Joanną Biernacką, creative directorem Isobar Poland Group. Ostatnio pełnił funkcję creative directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt.

Wcześniej był m.in. senior art directorem w agencjach Lvov i McCann Worldgroup. Pracował też w agencji JWT jako senior art dirtector, był dyrektorem kreatywnym w Kino Polska – kanału, którego jest współtwórcą  i art directorem w agencji FCB.

Ma blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"