Łukasz Marynowski szefem komunikacji i marketingu w JLL

Łukasz Marynowski został nowym head of marketing&communication w JLL, firmie doradczej świadczącej kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Wcześniej stanowisko to zajmowała Paulina Smaszcz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Od października za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie doradczej JLL oraz Tetris odpowiedzialny będzie Łukasz Marynowski, który obejmie funkcję head of marketing and communication. Łukasz Marynowski z branżą nieruchomości związany jest od 12 lat, ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, które zdobywał m.in. MSL Group, Polskiej Radzie Centrów Handlowych, Liebrecht and Wood, czy w agencji doradczej CBRE, gdzie pełnił przez ostatnie 4 lata rolę senior communication managera.

Ma doświadczenie w planowaniu, realizacji i egzekucji strategii marketingowych, komunikacyjnych oraz działań z zakresu public affairs czy komunikacji wewnętrznej.

Przypomnijmy, że wcześniej szefową komunikacji i marketingu w JLL była Paulina Smaszcz. Stanowisko to zajmowała kilka miesięcy. Pod koniec sierpnia br. została dyrektorką komunikacji,  marketingu i PR w firmie badawczej IRCenter.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Asystent AI Gemini trafi na urządzenia z Google TV także Polsce

Asystent AI Gemini trafi na urządzenia z Google TV także Polsce

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Wartość globalnego rynku telewizji i streamingu przekroczy bilion dolarów. Oto najnowsza prognoza

Wartość globalnego rynku telewizji i streamingu przekroczy bilion dolarów. Oto najnowsza prognoza