Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie.
Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/focus-media-group-i-imagine-nation-wygraly-przetarg-dell-technologies ##
„Bądź dla siebie lepszym szefem”
„Bądź dla siebie lepszym szefem” to cykl przydatnych porad dla osób pracujących na home office. W ramach kampanii powstały trzy spoty wideo z udziałem Łukasza Simlata.

Spoty będą promowane w Internecie, odwołując widzów do bazy wiedzy na dedykowanym landing page’u lepszyszef.pl.
Kampania potrwa do końca marca 2022 roku. Do działań dołączyło kilkanaście redakcji ogólnokrajowych, biznesowych, branżowych i IT. Na stronie poświęconej kampanii znajdą się rozmowy z ekspertami, którzy wezmą także udział w podcastach Voice House „Case study: Praca Hybrydowa”, prowadzonych przez Tinę Sobocińską i Jarosława Kuźniara.
Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada dział brand&corporate z agencji monday comms. Wiedzę merytoryczną na potrzeby komunikacji opracowali: Adam Pawelec, osteopata oraz Paulina Sobiczewska, psycholog społeczna Uniwersytetu SWPS, zajmująca się zagadnieniami związanymi z motywacją.
Produkcją spotów zajęło się studio Panato. Reżyseria i zdjęcia - Bartosz Bobkowski, Grzegorz Gospodarek, scenariusz Tomasz Chojnacki.











