„Hola La Liga” będzie emitowany w Canal+ Sport 2 w poniedziałki o godz. 19:00 oraz dostępny na platformie Canal+ online. Pierwsze wydanie pokazano w zeszły poniedziałek, po pierwszej kolejce nowego sezonu piłkarskiej ligi hiszpańskiej.
W programie będą analizowane mecze, kontrowersje sędziowskie omówi Eduardo Iturralde Gonzalez, były hiszpański sędzia międzynarodowy. Pojawią się również rozmowy z obecnymi i byłymi zawodnikami ligi hiszpańskiej, a także piłkarzami znanymi z innych rozgrywek. Wśród ekspertów będzie hiszpański piłkarz Gerard Badia, który przez wiele lat grał w Piaście Gliwice.
- „Hola LaLiga” to kolejny po „Jej Wysokości Premier League” i „Wysokim Pressingu” program o charakterze informacyjno-publicystycznym. Zadbaliśmy o odpowiednią oprawę, oraz doskonale znanych szerszej widowni prowadzących - Tomasza Ćwiąkałę i Łukasza Wiśniowskiego. Będą fantastyczni goście, ciekawe polemiki, dużo informacji, komentarzy i analiz. Kibice LaLiga Santander będą bardzo zadowoleni z naszej nowej pozycji programowej - komentuje Michał Kołodziejczyk, dyrektor redakcji sportowej Canal+.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/canal-sport-studio-hologram-odejscia-dziennikarzy-premier-league-viaplay,7170142010615937a ##
Łukasz Wiśniowski poprzednio przez trzy lata współpracował z Eleven Sport, komentował mecze ligi hiszpańskiej. Od jesieni 2018 roku razem z Jakubem Polkowskim tworzy kanał youtube’owy Foot Truck.
Wcześniej obaj pracował w należącym do PZPN-u portalu Łączy Nas Piłka, Łukasz Wiśniowski przez kilka lat pracował w Orange Sport. W ostatnich latach współpracował też przy kilku projektach z Onetem.

To kolejna nowa osoba w redakcji sportowej Canal+, niedawno dołączył do niej Jakub Kręcidło, poprzednio związany ze Sport.pl.
Canal+ Polska i Eleven Sports od kilku lat dzielą się transmisjami ligi hiszpańskiej. W styczniu br. nadawcy podpisali nową umowę, do końca sezonu 2025/26.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/platforma-canal-pakiet-entry-9-99-zl-zawartosc-jak-odbierac-canal-online,7170150810576513a ##
W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł. Swoim akcjonariuszom wypłaci 133,68 mln zł dywidendy.
Przychody grupy Canal+ Polska ze sprzedaży usług klientom wyniosły w ub.r. 1,84 mld zł, wobec 1,8 mld zł rok wcześniej. Natomiast wpływy ze sprzedaży licencji do treści i dystrybucji filmów poszły w górę rok do roku z 344,62 do 423,26 mln zł.











