Łukasz Wójcik Communication Manager w Volvo Auto Polska

Łukasz Wójcik obejmuje stanowisko Communication Manager Volvo Auto Polska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Swoją karierę w Volvo Auto Polska rozpoczął w 2003 roku jako Dealer Marketing Manager. Był odpowiedzialny m.in. ze tworzenie strategii marketingu dealerskiego Volvo Auto Polska, realizację projektów z zakresu rozwoju i wsparcia sieci dealerskiej. Do jego obowiązków należało również prowadzenie projektów wizerunkowo-sponsoringowych m.in.: Volvo Ocean Race, Volvo Masters Amateur, Volvo Design. Zajmował się również badaniem satysfakcji klientów - Customer for Life.

Jako Communication Manager, Łukasz Wójcik będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji marketingowej Volvo w Polsce, w tym za kampanie marketingowe, m.in. za tegoroczne premiery rynkowe Volvo S60 i Volvo V60 oraz launch odświeżonej wersji Volvo C30. Dodatkowo będzie prowadził dział CRM i social media.

Łukasz Wójcik jest absolwentem Wydziału Ekonomii - Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją karierę zaczynał w British-American Tobacco otwierając nowy kanał sprzedaży HORECA.  W latach 1998-2002 pracował m.in. w Grey Worldwide Poland, Saatchi & Saatchi Poland, Arthur Andersen, i jako Client Service Director  w ‘Brainshop’ U-boot.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu