„Luksus przewraca w głowach” w promocji wódki Luksusowej

Pod hasłem „Luksus przewraca w głowach” rozpoczęła się promocja wódki Luksusowej (produkowanej przez Pernod Ricard). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Lowe GGK.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Warunkiem udziału w promocji „Luksus przewraca w głowach” jest kupno przynajmniej jednej butelki wódki Luksusowej oraz zachowanie dowodu tego zakupu. Następnie należy odpowiedzieć SMS-owo na pytanie „Jak na Ciebie wpływa luksus?”. W akcji - rozpoczętej 15 września, a zaplanowanej do 15 listopada - do wygrania są koszulki (codziennie 10), a także posrebrzane grille i zestawy 4 srebrnych kieliszków.

Promocję wspiera kampania reklamowa, w ramach której butelki Luksusowej zostały umieszczone na półkach sklepowych do góry dnem. Ponadto do butelek i kartonów dodano odpowiednie podstawki, a w sklepach eksponowane są materiały POS. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii