Bedoes2115 i Dawid Kwiatkowski - nowy duet Mastercard Music

Na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest premierowy singiel „Lustro” stworzony przez duet Bedoesa 2115 i Dawida Kwiatkowskiego. Piosenka to efekt pracy muzyków w ramach 3. edycji Mastercard Music – projektu, którego celem jest inspirowanie do wspólnej pracy twórców z odległych nurtów muzycznych, o innym spojrzeniu na świat i odmiennej wrażliwości.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Bedoes2115 i Dawid Kwiatkowski - nowy duet Mastercard Music

Marka Mastercard po raz trzeci zaprosiła do współpracy muzyków, inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania doświadczenia i połączenia pasji do muzyki.

Platforma Mastercard Music to projekt Mastercard, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie siły muzyki, jednoczącej pomimo różnic. W ramach tego projektu, marka podejmuje współpracę z artystami poruszającymi się w odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy. W ramach Mastercard Music zadebiutowały już dwa duety – Sanah&Sobel z utworem „Cześć, jak się masz?” oraz Pezet&Natalia Szroeder z singlem „Jeden świat”.

Bedoes  2115 razem z Dawidem Kwiatkowskim

W tegoroczną odsłonę projektu zaangażowali się Bedoes 2115, topowy, polski raper i Dawid Kwiatkowski, jeden z najpopularniejszych polskich artystów popowych.

Efektem tego duetu jest singiel „Lustro”, dostępny na wszystkich platformach streamingowych.

 

- Sama koncepcja teledysku bazuje na pomyśle artystów, na ich utworze. Znalezienie wspólnego języka formalnego, klarownego podziału materiału było ciekawym wyzwaniem. Przełożyło się ono na 3 sekwencje, fabularyzowane intro i outro oraz zwrotki, w których artyści wcielają się w siebie nawzajem – niejako oglądając się w lustrze. Jedynym momentem kiedy głos artystów odpowiada ciału jest refren - opowiada reżyser teledysku, Alan Willmann.

Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski spotkają się na scenie w czasie wspólnego koncertu, który odbędzie 25 września 2023 roku w MOXO w Fabryce Norblina. W czasie wydarzenia każdy z artystów zaprezentuje utwory ze swojego repertuaru oraz wspólny singiel „Lustro”.

Bilety zdobyć można w aktywacjach w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych artystów.

Mastercard Music – co to jest?

Do tej pory projekt Mastercard Music skupiał się głównie na inspirowaniu procesu kreacji, tworzeniu nieoczywistych duetów. Tegoroczna, trzecia edycja to już nie tylko muzyka. To także immersyjna przestrzeń stworzona w nowopowstałym MELT museum.

- W Mastercard stawiamy sobie za cel wspieranie ludzi w rozwijaniu ich pasji. Wiemy, że muzyka ma moc jednoczenia ponad podziałami i cieszę się, że w ramach Mastercard Music, pokazujemy, jak pięknie można porozumiewać się mimo odmienności i różnic – udowadniamy, że to uniwersalny język komunikacji. Tegoroczny duet jest już trzecim, który prezentujemy i jestem niezmiernie dumny z tego, że te wyjątkowe, nietypowe połączenia artystów cieszą się tak dużą popularnością. Zwłaszcza dziś ważne jest byśmy znajdowali siłę w tym, co nas różni. Cieszę się, że jako marka możemy kreować i zaskakiwać, wywołując emocje. W tym roku idziemy krok dalej i do wyrazu artystycznego dodajemy nowoczesne technologię – zachęcam do odwiedzenia stworzonej przez nas przestrzeni w MELT museum, oderwania na chwile od rzeczywistości i przeżycia kilku bezcennych chwil - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Uczestnicy programu Mastercard Bezcenne® Chwile mogą skorzystać z okazji zdobycia biletów na koncert duetu, poprzedzający go meet&greet z artystami, bilety do immersyjnej strefy Mastercard Music oraz kolekcjonerskich winyli z utworem oraz wersją instrumentalną piosenki.

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Lustro” obejmuje 15 i 30 -sekundowe spoty, w których wystąpili Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski. Będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w internecie i stacjach radiowych.

Do współpracy przy produkcji muzycznej i bieżących relacjach z artystami zaproszono agencję high&, producentem muzycznym został Piotr Kujda. Bedoesa 2115 reprezentuje Universal Music i Label 2115, a Dawida Kwiatkowskiego DB4 Management. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a całość wyreżyserował Alan Willmann. Sesję zdjęciową zrealizował Paweł Fabijański. Koncert oraz Strefę Mastercard Music organizuje agencja MELT IMMERSIVE.

Za strategię, koncepcję kreatywną we wszystkich mediach i realizację kampanii odpowiada agencja McCann Poland. Wdrożeniem i optymalizacją strony internetowej zajęła się agencja Spacecamp, a planowaniem i zakupem mediów, dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"