„Łyk optymizmu” reklamuje Lipton Yellow Label (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa herbaty Litpon Yellow Label. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają DDB Warszawa, CutCut oraz PHD Media Direction.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Lipton Yellow Label ma charakter wizerunkowy. Reklama przekonuje, że herbata Lipton rozjaśnia każdy dzień i pozwala czerpać radość z prostych przyjemności. Przekaz jest skierowany głównie do młodych osób.

Reklama do końca lutego emitowana będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Kreację spotu przygotowała agencja DDB Warszawa, wyreżyserował go Paweł Borowski, a wyprodukował dom produkcyjny CutCut. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Polska reklama zostanie zaadaptowana na kilka innych rynków: litewski, łotewski, estoński i mołdawski. W wybranych krajach pojawią się również materiały POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online