60,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2. Ceny przy pozostałych Dwójkowych serialach są nieco niższe. Za reklamę przy “Na sygnale” trzeba zapłacić 46 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 42,4 tys. zł, przy “Barwach szczęścia” - 41,7 tys. zł.
4 stycznia TVP2 rozpoczyna emisję nowej edycji programu “The Voice Senior” - tutaj spot wyceniono na max 41,9 tys. zł.
W TVP1 najdroższe reklamy emitowane będą przy nowym programie “Żona dla Polaka”, który stacja pokaże w niedzielne wieczory. To wydatek rzędu 47,4 tys. zł.
45,7 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za spot przy transmisji ze skoków narciarskich (17 i 18 stycznia).
Niewiele mniej, bo 43,8 tys. zł kosztuje z kolei spot przy serwisie sportowym w niedzielne wieczory. Stawka dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi maks. 31,4 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serwisie informacyjnym “19.30” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 26,6 tys. zł w niedziele i 28,3 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 41,5 tys. zł i 30,7 tys. zł.
Zobacz też: TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2025 rok
Spot przy codziennej rozmowie “Pytanie dnia” wyceniono na maks. 32,8 tys. zł. Z kolei reklama przy serialu “Królowie” kosztuje do 22,2 tys. zł, a przy “Ojcu Mateuszu” - 16,3 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na styczeń 2025 roku.











