„M jak miłość” nadal hitem TVP2, ale widownia spadła

W sezonie 2023/2024 serial „M jak miłość” oglądało średnio 2,72 mln widzów, o 390 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja nadal dawała jednak TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” nadal hitem TVP2, ale widownia spadła
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia ub.r. do 21 maja br. wyniosła 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 22,39 proc. udziału w rynku  wśród wszystkich widzów, 17,90 proc. w grupie 16-49 oraz 17,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

Najchętniej oglądany odcinek tasiemca w analizowanym okresie wyemitowano 6 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził 3,05 mln oglądających. Pozostałe epizody nie przekroczyły już granicy 3 mln oglądających. Poniżej top 5 najchętniej oglądanych odcinków “M jak miłość” w sezonie 2023/2024.

grafika

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w poprzednim sezonie, czyli w okresie od 5 września 2022 roku do 23 maja 2023 roku wyniosła 3,11 mln osób. Przełożyło się to na 23,78 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 21,80 proc. w grupie 16-49 oraz 20,48 proc. w grupie 16-59.

“M jak miłość” na antenie TVP2 od 24 lat

Serial ma wrócić na antenę Dwójki po wakacjach. 

„M jak miłość” to stworzony przez Ilonę Łepkowską, Tadeusza Lampkę i Ryszarda Zatorskiego obyczajowy serial przedstawiający losy wielopokoleniowej rodziny Mostowiaków. Produkcja nadawana jest w TVP2 od 2000 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"