M&M’s wraca z reklamą na Super Bowl, nie będzie spotu Snickersa

Koncern Mars Wrigley pojawi się z reklamą drażetek M&M's podczas finału amerykańskiej ligi NFL Super Bowl 2018. Marka wraca tam po trzyletniej przerwie. Nie będzie za to reklam Snickersa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
M&M’s wraca z reklamą na Super Bowl, nie będzie spotu Snickersa

Nad reklamą M&M's, która ma pojawić się podczas 52. Super Bowl 4 lutego 2018 roku, pracuje agencja BBDO z Nowego Jorku. Tym samym koncern Marsa wraca z reklamą M&M's na tą imprezę - po trzech latach nieobecności. Ostatnio brand ten reklamowany był przy Super Bowl w 2014 roku. Głównym bohaterem spotu była wówczas żółta drażetka M&M's.

Jednocześnie Mars Wrigley poinformował, że podczas przyszłorocznego turnieju Super Bowl nie pojawią się reklamy Snickersa. Firma w przyszłym roku skupi się na poszerzeniu oferty tej marki o trzy nowe smaki, które mają trafić na sklepowe półki w czerwcu.

W ub.r. Snickers przygotował na żywo specjalny spot tuż przed jego emisją, w roli głównej wystąpił Adam Driver.

Nie podano jeszcze planów dotyczących kampanii marki Skittles.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa