2 mln widzów ogląda show 'Stand Up. Zabij mnie śmiechem'

Średnio 2 mln widzów ogląda nowy program rozrywkowy Polsatu “Stand Up. Zabij mnie śmiechem”. Stacja w paśmie emisji show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i ma gorsze wyniki niż rok wcześniej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dwugodzinny “Stand Up” nadawany jest w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach udział programu w grupie 4+ wynosi 13,71 proc., zaś w komercyjnej 16-49 – 13,78 proc. - pokazują dane instytutu Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie  Wirtualnemedia.pl.

W czasie emisji widowiska Polsat jest trzeci w obu grupach widzów. Liderem rynku jest wtedy telewizja TVN, nadająca “Mam talent” i filmy fabularne, która notuje wśród wszystkich widzów 31,58 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (“Sport”, filmy; 22,48 proc.). Gorzej od Polsatu wypada natomiast TVP 2 (“U Pana Boga w ogródku”, “Laskowik & Malicki”, “Konkurs Chopinowski”, filmy; 10,03 proc.).

Z danych wynika, że rok temu w paśmie nadawania “Stand Up” Polsat śledziło 2,22 mln widzów, co przekładało się na 14,30 proc. udziału w 4+ i 11,70 proc. w 16-49.

Show oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Udział w programie “Stand Up. Zabij mnie śmiechem” biorą wybrani w castingach ludzie, których zadaniem jest rozmieszenie publiczności. Najlepsi zawodnicy przechodzą do finału, gdzie wygrać będą mogli trzymiesięczny staż w jednej z czołowych Stand Up Academy w Stanach Zjednoczonych. Show prowadzą Tomasz Kammel i Mariusz Kałamaga.  

Oglądalność “Stand Up. Zabij mnie śmiechem" odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji show

Profil widowni programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej