2011: “Przyjaciółka” liderem, wszystkie tytuły straciły

W 2011 roku w porównaniu do 2010 roku spadła sprzedaż wszystkich trzech dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2011 roku wyniosła 485 404 egz. i była niższa o 1,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 446 759 egz. po spadku sprzedaży o 4,7 proc.

Największy spadek w ub.r. zanotowała “Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem zmalał o 8,6 proc. do 310 658 egz.

W samym grudniu ub.r. liderem była także “Przyjaciółka” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 454 201 egz. (spadek o 5 proc.). Drugie miejsce zajęła “Tina” (405 013 egz., spadek o 20,4 proc.), a trzecia była “Pani Domu” (275 976 egz., spadek o 15,9 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej