41,7 mln użytkowników Opera Mini

41,7 miliona osób korzystało w listopadzie z przeglądarki Opera Mini, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu telefonu komórkowego.

km - źródło: Opera
km - źródło: Opera
Udostępnij artykuł:

To o 5,3 proc. większa liczba w porównaniu z miesiącem wcześniej oraz o ponad 154 proc. większa niż rok temu w tym samym okresie - wynika z raportu 'State of the Mobile Web' firmy Opera Software, producenta przeglądarki. Użytkownicy Opera Mini odwiedzili w listopadzie w sumie ponad 18,8 miliarda stron - o 9,5 proc. więcej niż w październiku oraz o 231 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Z kolei objętość wygenerowanych przez nich danych dla operatorów komórkowych zwiększyła się o 8,3 proc. w ujęciu miesięcznym oraz o 213 proc. rok do roku - do poziomu 285 milionów MB. Opera zaprezentowała również dane dotyczące poziomu korzystania z przeglądarki w poszczególnych krajach. W Polsce liczba odwiedzonych stron wzrosła w ujęciu rocznym o 99,5 proc., a liczba unikalnych użytkowników korzystających z Opera Mini o 93,3 proc. Na jednego użytkownika z naszego kraju przypadło 170 odwiedzonych stron oraz 6 MB przesłanych danych. Z kolei w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych witryn znalazły się: nasza-klasa.pl, google.com, onet.pl, allegro.pl, wikipedia.org, youtube.com, wp.pl, fotka.pl, sciaga.pl oraz patrz.pl.

km - źródło: Opera
Autor artykułu:
km - źródło: Opera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK