Acer w nowej kampanii zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi

Firma Acer, producent sprzętu komputerowego rozpoczęła nową kampanię pod hasłem "Join the green race", w ramach której promuje proekologiczne zachowania. Ambasadorką akcji została Magdalena Boczarska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Acer w nowej kampanii zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi

W ramach akcji “Join the green race” firma Acer stworzyła film, który zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi.

- Nasz spot to opowieść o pędzącym współczesnym świecie i poszukiwaniu w nim swojego miejsca. To zarazem wyzwanie, które rzucamy konsumentom i naszej konkurencji, by stanęli do Green Race’u i razem z nami pościgali się w rozwiązaniach i działaniach, które pomogą środowisku - wyjaśnia Jeremi Rybak, head of marketing Acer Poland.

W ramach kampanii prowadzone będą różne akcje edukacyjne w mediach społecznościowych marki oraz w ramach współpracy z wybranymi influencerami i znanymi w Polsce osobami. Jedną z nich jest aktorka i zarazem ambasadorka Acer, Magdalena Boczarska, która została głosem wspomnianego filmu. Kolejne akcje i osoby w nią zaangażowane zostaną zapowiedziane przy kolejnych etapach tego projektu.

Prócz manifestu, w ramach kampanii internauci mogą zobaczyć szereg rozmaitych formatów wizualnych - m.in. postów socialmediowych na Facebooku i Instagramie, reklam wideo czy bumperów na YouTube. Akcji towarzyszy konkurs w social mediach ze wsparciem influencerskim. Znani instagramerzy zachęcają wszystkich do wzięcia udziału w specjalnym challenge’u #JoinTheGreenRace i zaprezentowaniu swoich proekologicznych działań na rzecz środowiska. Nagrodami są m.in. laptopy Aspire Vero.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine. Zakup i planowanie mediów zrealizował Zenith (Publicis Groupe). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami