Kolejny Polak szefem zagranicznego oddziału Lidla

Nowym prezesem spółki Lidl Słowacja od maja zostanie Adam Miszczyszyn, który z firmą związany jest od 20 lat. Przejmuje obowiązki Matúša Gáli.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kolejny Polak szefem zagranicznego oddziału Lidla

Adam Miszczyszyn przez pierwsze osiem lat kariery w firmie, zdobywał doświadczenie w Lidl Polska. W latach 2007-2010 był dyrektorem pionu zakupów Lidl Polska – zarządzał całym asortymentem oraz odpowiadał za relacje z dostawcami.

Przez ostatnie 12 lat rozwijał swoją karierę w strukturach międzynarodowych Lidla – m. in. odpowiadając za rozwój pionów zakupów we wszystkich spółkach narodowych oraz zarządzanie dużymi kategoriami produktowymi w Lidlu międzynarodowym.

Jest absolwentem Politechniki Szczecinskiej Wydzialu Budowy Maszyn oraz International Business Studies w Szczecinie.

grafika

Nowy prezes Lidl Słowacja

Dotychczasowy prezes Lidl Słowacja Matúš Gála od 1 maja przejmie odpowiedzialność za oddziały Lidla w Belgii i Luksemburgu.

Adam Miszczyszyn to kolejny Polak, który znalazł się w top managemencie międzynarodowych struktur Lidla. Wiosną ubiegłego roku Michał Łagunionek został nowym szefem Lidla w Stanach Zjednoczonych. Wcześniej z ramienia zarządu niemieckiej centrali firmy nadzorował amerykański oddział.

Należąca do niemieckiej Schwarz Group sieć detaliczna Lidl ma ponad 11 550 sklepów w 32 krajach, a w Polsce ponad 800. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu