Adform zaprasza 14 września na bezpłatny webinar: Jak transparentność buduje wartość w digital marketingu

Marketing cyfrowy z dnia na dzień zyskuje na znaczeniu w media mixie. Dzieje się tak, ponieważ z jednej strony jest skuteczny, z drugiej strony firmy muszą dostosować się do post-pandemicznej, silnie osadzonej w online’owym świecie rzeczywistości. Biorąc to pod uwagę, konieczność transparentności prowadzonych w Internecie działań jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej i właśnie temu zagadnieniu przyjrzymy się w czasie najbliższego webinaru Adform Polska.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:

AGENDA:

14:00 – 14:10IntroŁukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, Adform

14:10 – 14:30  Trendy i liczby w programmatic buying – H1 2021Maciej Musioł, Commercial Director Poland, Baltics, Balkans, Adform 14:30 – 14:50Nowoczesne modele współpracy agencja-klientRafał Oracz, CEO, AdNet      14:50 – 15:00Przerwa

15:00 – 15:20Wszystko co chcielibyście wiedzieć o targetowaniu z użyciem danych, ale boicie się zapytaćTomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group

15:20 – 15:40  Ad quality measurement a przejrzystość w digital marketinguHubert Świtalski, Regional Manager, Meetrics

15:40 – 16:00Wpływ transparentności na efektywność działań ProgrammaticPaweł Kuczma, Managing Director, PurePlay

16:00ZakończenieŁukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, Adform

O Adform

Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.

Więcej informacji pod adresem: www.adform.com

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię