Agata Bańkowska, Jacek Karaś i Karolina Pietrzyk w Change Integrated

Team kreatywny Agata Bańkowska (art director) i Jacek Karaś (copywriter) dołączył do działu kreacji, a Karolina Pietrzyk jako art director do działu designu agencji reklamowej Change Integrated.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agata Bańkowska i Jacek Karaś poprzednio pracowali wspólnie w Leo Burnett, tworząc dla Orange (m.in. niedawną kampanię bożonarodzeniową i obecnie prowadzoną akcję „100 sposobów od Orange”), Fiata, Heinekena i Procter & Gamble. W ub.r. byli finalistami konkursu Young Creatives. Bańkowska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie, a Karaś - stosunki międzynarodowe, bezpieczeństwo i studia strategiczne na Uniwersytecie Warszawskim. W Change Integrated będą pracowali dla takich klientów jak Škoda, Bank Millennium, Google Polska oraz Polkomtel.

grafika

Karolina Pietrzyk z branżą reklamową jest związana od 5 lat. Wcześniej pracowała w agencjach McCann Worldgroup Polska, Momentum, Kolman Advertisting i Publicis, tworząc dla marek takich jak m.in. Exxon Mobil, MasterCard, L’Oreal, Saturn, Peugeot, Skandia, Orange, Nestle i Citi Bank. Jest doktorantką na wydziale grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych