Agencja Demo wygrała przetarg

Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego działu gazu płynnego BP Polska na 2004 rok

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

O zwycięstwie w przetargu zadecydowała najlepsza kreacja, którą DEMO przygotowało na potrzeby nowej kampanii promującej gaz płynny BP. Jej adresatami są: architekci, specjaliści montujący systemy grzewcze oraz klienci indywidualni.

Do tej pory przygotowane zostały dwie akcje promocyjne. Pierwsza z nich prowadzona jest pod hasłem - "Ty nam, my Tobie". Jej celem jest zachęcenie architektów, specjalistów od montażu systemów grzewczych oraz osoby prywatne, aby namawiali swoich klientów i znajomych do ogrzewania domów gazem płynnym BP. Za każdego nowego klienta BP rewanżuje się gratyfikacją pieniężną. Akcja potrwa do końca 2004 roku i będzie reklamowana na specjalistycznych serwisach internetowych (Kalejdoskop Budowlany, Polski Instalator, Murator) oraz na stacjach benzynowych BP.

Kolejna promocja prowadzona jest pod hasłem - "Ciepła cena plus antena". W jej ramach każdy, kto zdecyduje się na ogrzewanie domu gazem płynnym BP, będzie mógł skorzystać z promocyjnych cen instalacji systemu grzewczego. Promocja gazu połączona jest z promocją Cyfry+, która każdemu nowemu klientowi BP oferuje darmową antenę satelitarną i wysoki rabat za korzystanie ze swojej oferty programowej. Dodatkowo osoby, które skorzystają z promocji, mogą liczyć na rabat na zakup kotła centralnego ogrzewania od firmy Instal Konsorcjum. Akcja potrwa do końca lipca br. i będzie reklamowana w najpopularniejszych dziennikach regionalnych, miesięczniku Murator oraz w serwisie internetowym Muratora.

"Współpraca z DEMO pozwoliła nam doprecyzować założenia strategiczne naszej akcji promocyjnej i przełożyć je na atrakcyjną kreację. Jestem przekonana, że dzięki temu uda nam się znacznie powiększyć liczbę klientów, którzy zdecydują się na użycie gazu płynnego BP do ogrzewania swoich domów. W przyszłości nie wykluczamy także wykorzystania innych nośników reklamowych na potrzeby działań promujących gaz płynny BP" - powiedziała Anna Wiertel, Strategy & Marketing Manager w BP Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"